روند ثبت سفارش و ارسال
با سلام
ضمن تشکر از شما خریداران محترم که مجموعه ما را انتخاب نمودید لطفا به موارد زیر توجه فرمایید :
1 ) پس از ثبت سفارش و پرداخت هزینه آن ، از طرف فروشگاه مراحل تایید سفارش تا مرحله نهایی آن که ارسال می باشد انجام گردیده و هر مرحله با ارسال پیامک به اطلاع شما مشتری عزیز خواهد رسید .
2 ) در روش ارسال درون شهری پیک و برون شهری تیپاکس ، پرداخت هزینه ارسال در هنگام تحویل کالا از طرف پیک یا مامور تیپاکس بر عهده خریدار محترم میباشد . ( پس کرایه )
3 ) چنانچه ارسال کالا به مقصد راه دور از طریق تیپاکس میسر نباشد ارسال از طریق شرکت پست نیز میسر خواهد بود . در روش ارسال با شرکت پست هزینه ارسال هنگام تحویل بسته به باجه پست مشخص می گردد که پرداخت آن بر عهده خریدار بوده و قبل از تحویل بسته بایستی به فروشگاه پرداخت گردد . این مرحله بصورت تلفنی توسط فروشنده هماهنگ میگردد .
4 ) چنانچه پس از ثبت سفارش ، پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی ایران درگاه باشد ارسال کالا پس از تاییدیه حسابداری صورت میگیرد .در این روش تسویه هزینه کالا با سایت 24 ساعت کاری طول خواهد کشید .
چنانچه مشتریان محترم نیاز فوری به ارسال کالا داشته باشند و هزینه کالا بصورت آنی واریز گردد ( پرداخت از طریق پرداخت کارت به کارت / حساب به حساب / شبا ) .
در این روش تا ساعت 16 همانروز کالا به سرویس پستی جهت ارسال تحویل میگردد . در خرید های بعد از ساعت 16 کالا صبح روز بعد تحویل سرویس پستی میگردد .
در این روش نیاز به تایید حسابداری نمی باشد .
* شماره حساب / شبای ملت جهت مبالغ بالای 10 میلیون تومان
* شماره حساب : 4822199526
* شماره شبا : IR46 0120 0200 0000 4822 1995 26
بنام حسن عبداللهیان
* شماره کارت جهت مبالغ زیر 10 میلیون تومان :
6104-3379-9740-2431
بنام حسن عبداللهیان